• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

НАЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ» В ШКОЛАХ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ

Thumbnail
View/Open
2.pdf (153.7Kb)
Date
2022
Author
Цибанюк, Олександра Олександрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена одній із найактуальніших тем сьогодення – проблемі оцінювання ефективності організації фізичного виховання в закладах освіти Румунії. Автором проаналізований процес формування сучасної національної системи, починаючи з використання досвіду радянської системи оцінювання (ГТО та БГТО) та системи Німецької демократичної республіки, впровадження у 1973-1974 навч. році Єдиної системи перевірки і оцінки (ЄСПО), що функціонувала до 1986 р., її посилення тестами задля виявлення спортивних здібностей у школярів з метою досягнення високих спортивних результатів у близькому та далекому майбутньому. В статті виокремлені та проаналізовані систему критеріїв за якими здійснюється оцінювання учнів, методи, що відповідають передусім вище визначеним критеріям і дозволяють відповідно оцінити та перевірити ефективність організації фізичного виховання і спортивної діяльності в школі. Авторкою визначено, що загальна оцінка виставляється на основі отриманих результатів, враховуючи стан здоров’я, фізичної підготовки, ставлення до процесу навчання і досягнутого прогресу, зафіксованого в індивідуальній картці. Наголошено, що дана система оцінювання адресована лише класам, для яких предмет фізичне виховання і спорт включений у загальний шкільний розклад. Згідно документу, незалежно від власника, концепції управління – автономії, типу навчального закладу, вчителі оперують адекватними інструментами оцінювання. Система включає: методологію застосування системи; якості і компетенції, які підлягають оцінюванню; контрольні завдання як інструменти визначення; мінімальні показники для переведення в наступний клас; опис завдань. На думку розробників системи, оцінювання фізичних якостей передбачає оцінку набутих якісних і кількісних показників на початку і в кінці навчального року, як наслідок впливу всіх форм, методів і засобів (специфічних і неспецифічних), що були використані під час уроків.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6063
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV