Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСуродейкіна, Тетяна Валеріївна
dc.contributor.authorСапожник, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned2022-11-23T12:37:00Z
dc.date.available2022-11-23T12:37:00Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.issn2313–2167
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6128
dc.description.abstractУ поданій статті проаналізовано семантичні особливості англомовного лексико-семантичного поля ВЕГАНСТВО в соціальній мережі Інстаграм. Виявлено, що у складі досліджуваного поля безперечно переважають лексеми на позначення їжі (49%), приблизно однаково представлено поля LIFESTYLE, FASHION та ANIMAL PROTECTION (11%, 11% та 10% відповідно). Решта підполів містить набагато менше одиниць, проте, це не зменшує їхньої значущості у досліджуваній темі. Так, у лексико-семантичному підполі FOOD користь від веганських продуктів ілюструється і пропагується в мережі Інстаграм набагато частіше, ніж шкідливі прояви тваринної їжі. LIFESTYLE переважно розкриває користь способу життя, що пропагує веганство, і базується здебільшого на тенденції до захисту тварин від насильницького утримання через відмову споживання їжі тваринного походження. Лексико-семантичне підполе FASHION позначає нові веганські види шкіри та описують взуття, вироблене з біоматеріалів. У ЛСП ANIMAL PROTECTION кількісно переважають лексеми на позначення страждань тварин на фермах над лексемами на позначення користі від веганстваuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4 (92)
dc.subjectвеганство, лексико-семантичне поле, підполе, соціальні мережі, твариниuk_UA
dc.titleСемантичні особливості ЛСП ВЕГАНСТВО в соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу