Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСапожник, Ірина Володимирівна
dc.contributor.authorНегрич, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned2022-11-23T21:15:26Z
dc.date.available2022-11-23T21:15:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПедагогічні умови формування готовності вчителів до роботи онлайн. Н.Д. Негрич, І.В. Сапожник. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 37, Том 2. С. 272-277.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855
dc.identifier.issn2308-4863
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6176
dc.descriptionУ статті розглянуто процес навчання іноземної мови з позиції дистанційної освіти, а саме компетенції, якими повинен володіти сучасний вчитель. Нині традиційні медіа активно трансформуються в цифрові, а мережа Інтернет набуває великої популярності, як і ціла низка сучасних пристроїв, так званих гаджетів. Саме це є передумовою для зростаючого попиту на різні послуги онлайн, що пов’язані зі сферою освіти. У ситуації, що склалася у зв’язку з пандемією, коли у всіх навчальних закладів виникла нагальна потреба перейти на онлайн-форму навчання, більшість учителів зіткнулася з потребою навчати учнів у межах інтернетпростору. Маємо припущення, що ця ситуація стала неабияким викликом для викладацької спільноти, зокрема в Україні. Представлено огляд праць, що стосуються наведеної теми, наявних в Україні та за її межами. Спираючись на наукові дослідження та досвід роботи зарубіжних науковців та вчителів, ми ґрунтовно проаналізували особливості навчання іноземної мови у форматі онлайн. Наведено перелік необхідних навичок у формі піраміди, що запропоновані зарубіжними дослідниками. Окрім того, пропонуємо детальне трактування кожного з рівнів навичок, які необхідні для якісного забезпечення навчального процесу онлайн. Наводимо приклади можливих труднощів, із якими може зіткнутися вчитель на початкових етапах роботи в межах інтернет-простору та на які перш за все потрібно звернути увагу. Як висновки висловлені певні міркування щодо можливостей застосування запропонованої піраміди навичок для підготовки сучасного вчителя іноземної мови або саморозвитку вчителя. Припущено, що можна застосовувати наведену піраміду навичок із незначними відхиленнями від неї або зі внесенням невеликих змін. Вважаємо, що програми підготовки вчителів іноземної мови потребують перегляду та певного коригування. У такому разі країна отримає висококваліфікованих сучасних учителів іноземної мовиuk_UA
dc.description.abstractУ зв’язку з популяризацією Інтернету та розвитком комп’ютерних технологій загалом, а також появою все більшої кількості сучасних гаджетів у кожного вдома та в навчальних закладах усіх типів з 2000-х років навчання онлайн набирає обертів. Навчальний процес у дистанційному форматі не є новим і сягає на кілька десятиліть у минуле. Навчальні заклади, зокрема університети, впроваджували різні форми дистанційного навчання за ступенем можливостей, а також вимог часу й нормативних документів. Проте на початку 2020 року через пандемію Covid-19 навчання онлайн стало єдиною та обов’язковою умовою функціонування навчального процесу не лише в Україні, але й за її межами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherміжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectвіртуальний простірuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ ОНЛАЙНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу