Показати скорочений опис матеріалу
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ ОНЛАЙН
dc.contributor.author | Сапожник, Ірина Володимирівна | |
dc.contributor.author | Негрич, Наталія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-23T21:15:26Z | |
dc.date.available | 2022-11-23T21:15:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Педагогічні умови формування готовності вчителів до роботи онлайн. Н.Д. Негрич, І.В. Сапожник. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 37, Том 2. С. 272-277. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4855 | |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6176 | |
dc.description | У статті розглянуто процес навчання іноземної мови з позиції дистанційної освіти, а саме компетенції, якими повинен володіти сучасний вчитель. Нині традиційні медіа активно трансформуються в цифрові, а мережа Інтернет набуває великої популярності, як і ціла низка сучасних пристроїв, так званих гаджетів. Саме це є передумовою для зростаючого попиту на різні послуги онлайн, що пов’язані зі сферою освіти. У ситуації, що склалася у зв’язку з пандемією, коли у всіх навчальних закладів виникла нагальна потреба перейти на онлайн-форму навчання, більшість учителів зіткнулася з потребою навчати учнів у межах інтернетпростору. Маємо припущення, що ця ситуація стала неабияким викликом для викладацької спільноти, зокрема в Україні. Представлено огляд праць, що стосуються наведеної теми, наявних в Україні та за її межами. Спираючись на наукові дослідження та досвід роботи зарубіжних науковців та вчителів, ми ґрунтовно проаналізували особливості навчання іноземної мови у форматі онлайн. Наведено перелік необхідних навичок у формі піраміди, що запропоновані зарубіжними дослідниками. Окрім того, пропонуємо детальне трактування кожного з рівнів навичок, які необхідні для якісного забезпечення навчального процесу онлайн. Наводимо приклади можливих труднощів, із якими може зіткнутися вчитель на початкових етапах роботи в межах інтернет-простору та на які перш за все потрібно звернути увагу. Як висновки висловлені певні міркування щодо можливостей застосування запропонованої піраміди навичок для підготовки сучасного вчителя іноземної мови або саморозвитку вчителя. Припущено, що можна застосовувати наведену піраміду навичок із незначними відхиленнями від неї або зі внесенням невеликих змін. Вважаємо, що програми підготовки вчителів іноземної мови потребують перегляду та певного коригування. У такому разі країна отримає висококваліфікованих сучасних учителів іноземної мови | uk_UA |
dc.description.abstract | У зв’язку з популяризацією Інтернету та розвитком комп’ютерних технологій загалом, а також появою все більшої кількості сучасних гаджетів у кожного вдома та в навчальних закладах усіх типів з 2000-х років навчання онлайн набирає обертів. Навчальний процес у дистанційному форматі не є новим і сягає на кілька десятиліть у минуле. Навчальні заклади, зокрема університети, впроваджували різні форми дистанційного навчання за ступенем можливостей, а також вимог часу й нормативних документів. Проте на початку 2020 року через пандемію Covid-19 навчання онлайн стало єдиною та обов’язковою умовою функціонування навчального процесу не лише в Україні, але й за її межами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | Інтернет | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | віртуальний простір | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ ОНЛАЙН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету