Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВасилик, Любов Євгенівна
dc.date.accessioned2022-11-28T11:56:26Z
dc.date.available2022-11-28T11:56:26Z
dc.date.issued2022-08
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6210
dc.description.abstractПройшло півроку війни. На регіональній журналістиці за цей час позначилися складні економічні реалії. Адаптуватися до воєнного часу непросто. Так, газета “Проскурів” перестала находити в продаж, наповнюється лиш сайт. Газета “Подільські вісті” виходить лиш на 4 сторінках. Газети “Подолянин” та «День за днем» — на 12 сторінках форматом А-3: друковані видання зменшили обсяги. «Подільські вісті» на першій шпальті пояснюють скруту політикою Укрпошти («Пошта має повернути кошти передплатникам!») та звертаються за фінансовою допомогою до читачів, «адже йдеться про подальше існування» газети. Усі газети активно наповнюють сайти та свої сторінки у мережі ФБ. Медіа Хмельниччини виходять у відносному тилу, хоча повітряні тривоги не оминають область. Але війна — це щодення, яке так чи інакше зачіпає: мобілізація, комендантська година, сирени, втрати на фронті, економічна криза… Тому війна – у різних ракурсах та аспектах — домінує в медіа.uk_UA
dc.description.sponsorshipІнститут демократії імені Пилипа Орликаuk_UA
dc.publisherhttps://idpo.org.ua/reports/4778-monitoringovij-zvit-za-serpen-2022-roku-xmelnicka-oblast.htmluk_UA
dc.subjectмоніторинг; стадарти медіа; контентuk_UA
dc.titleМоніторинговий звіт за серпень 2022 року – Хмельницька областьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу