dc.description.abstract | Формування граматичної сторони мовлення є важливим завданням
дошкільної лінгводидактики. Граматична правильність мовлення дуже
багато значить для соціалізації дитини, оскільки істотно впливає на
розвиток мовленнєвої компетенції і мовної комунікації в цілому.
Кожна форма в граматиці висловлює якесь загальне значення.
Граматична будова мови – це система взаємодії слів між собою в
словосполученнях і реченнях. Розрізняють морфологічний і синтаксичний
рівні граматичної системи. Морфологічний рівень передбачає оволодіння
прийомами словозміни і словотворення, синтаксичний – вміння складати
речення, граматично правильно поєднувати слова і речення.
Багато вчених відзначали, що для освоєння граматики важлива
самостійна діяльність дитини зі словами в поєднанні з ігровими вправами,
що забезпечують більш легке і міцне запам'ятовування потрібної
інформації.
Граматична будова мови при нормальному мовленнєвому розвитку
засвоюється дитиною самостійно, шляхом наслідування мови дорослого.
Актуальність проблеми нашого дослідження визначається
протиріччям між значними розвивальними можливостями наочно–ігрових
засобів для розвитку мови і недостатнім їх використанням на заняттях з
розвитку мовлення. | uk_UA |