Особливості формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією
Abstract
Магістерське дослідження виконано в межах науково-дослідної теми
кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького
національного університету імені Юрія Федьковича «Професійна підготовка
педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти в контексті євроінтеграційних
процесів» (номер державної реєстрації 0121U110897).
Тему магістерської роботи затверджено на засіданні кафедри педагогіки
та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету
імені Юрія Федьковича Протокол No 3 від 05 жовтня 2021 року.
Мета роботи: розкрити та теоретично обґрунтувати методи та прийоми
формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією.
Завдання дослідження:
1. Провести аналіз історії етапу вивчення ринолалії та її напрями;
2. Розкрити сутність «ринолалії», її форми та анатомо-фізіологічні основи.
3. Обґрунтувати психолого-педагогічні характеристики дітей з ринолалією.
4. Визначити корекційно-логопедичну роботу на формування фонематичної
системи у дітей-ринолаліків.
Об’єкт дослідження: словниковий запас у дітей дошкільного віку з
ринолалією.
Предмет дослідження: особливості логопедичної роботи при
формуванні словникового запасу у дітей дошкільного віку при ринолалії.