Підготовка майбутніх логопедів до інноваційної діяльності
Abstract
У роботі визначено й обґрунтовано сукупність педагогічних умов
підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної
дошкільної освіти (ресурсне та науково-методичне забезпечення процесу
підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної
дошкільної освіти; розвиток позитивної мотивації до набуття досвіду
інноваційної діяльності; використання інноваційних форм і методів організації
інклюзивної освіти та способів взаємодії всіх суб’єктів цього процесу).
Розроблено критерії та показники – мотиваційно-ціннісний,
когнітивно-діяльнісний та рефлексивно-оцінювальний, які в сукупності
дозволяють виявити рівень готовності майбутніх логопедів до інноваційної
діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти, що є особистісним
утворенням, котре опосередковує залежність між ефективністю інноваційної
діяльності логопеда і його спрямованістю на вдосконалення свого професійного
рівня.
Охарактеризовано три рівні: високий (інноваційний), середній
(репродуктивний), низький (адаптивний) готовності майбутніх логопедів до
інноваційної діяльності в умовах інклюзивної освіти.