• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування творчої ініціативи підлітків у процесі позаурочної співацької діяльності

Thumbnail
View/Open
Кириляк М. Магістерська робота 2022.pdf (1.309Mb)
Date
2022-12-23
Author
Кириляк, Мар’яна Віталіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У дослідженні уточнено сутність поняття «творча ініціатива», яке визначено як форму прояву активності особистості підлітка, опосередковану її відношенням до співацької діяльності, результатом чого виступає якісно новий та оригінальний творчий продукт, особистісно значимий для суб’єкта; розглянуто критерії творчості і креативності, якими виступають оригінальність, семантична образна адаптивна та спонтанна гнучкість; особливостями творчості визнано яскраво виражену самоорганізацію, комунікативність особистості, самоцінність творчості як процесу, самоорганізацію власної особистості; схарактеризовані структурні компоненти творчого потенціалу особистості. Розглянуто особистісні характеристики творчої дитини, висвітлено специфіку позаурочної співацької діяльності та її визначальну роль у формуванні творчої ініціативи; охарактеризовано принципи, завдання, види і форми позаурочної співацької діяльності підлітків; охарактеризовано внутрішні і зовнішні фактори, що утруднюють творчий процес. Визначено, що формування творчої ініціативи тісно пов’язане із певними параметрами: суб’єкта творчості (діяльність, якою замається особистість), продукту творчості (результат), педагогічними умовами, за яких відбувається творчий процес. ефективними умовами формування творчої ініціативи підлітків у процесі позаурочної співацької діяльності визначено: наявність сприятливого освітнього середовища; врахування індивідуальних особливостей учнів; застосування активних технологій освітнього процесу (проблемних, проектних, інтерактивних, ігрових тощо); демонстрація зразків креативної поведінки у процесі співацької діяльності; зміна характеру міжособистісних стосунків між учителем і учнями у напрямку їх демократизації, персоналізації, діалогізації. Розроблено методичну модель, яка представлена сукупністю взаємопов’язаних компонентів особистісно-оцінного, мотиваційного, творчого, емоційно-вольового, діяльнісного, відповідними критеріями і показниками.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6303
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV