Show simple item record

dc.contributor.authorКириляк, Мар’яна Віталіївна
dc.date.accessioned2023-01-03T12:39:37Z
dc.date.available2023-01-03T12:39:37Z
dc.date.issued2022-12-23
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6303
dc.description.abstractУ дослідженні уточнено сутність поняття «творча ініціатива», яке визначено як форму прояву активності особистості підлітка, опосередковану її відношенням до співацької діяльності, результатом чого виступає якісно новий та оригінальний творчий продукт, особистісно значимий для суб’єкта; розглянуто критерії творчості і креативності, якими виступають оригінальність, семантична образна адаптивна та спонтанна гнучкість; особливостями творчості визнано яскраво виражену самоорганізацію, комунікативність особистості, самоцінність творчості як процесу, самоорганізацію власної особистості; схарактеризовані структурні компоненти творчого потенціалу особистості. Розглянуто особистісні характеристики творчої дитини, висвітлено специфіку позаурочної співацької діяльності та її визначальну роль у формуванні творчої ініціативи; охарактеризовано принципи, завдання, види і форми позаурочної співацької діяльності підлітків; охарактеризовано внутрішні і зовнішні фактори, що утруднюють творчий процес. Визначено, що формування творчої ініціативи тісно пов’язане із певними параметрами: суб’єкта творчості (діяльність, якою замається особистість), продукту творчості (результат), педагогічними умовами, за яких відбувається творчий процес. ефективними умовами формування творчої ініціативи підлітків у процесі позаурочної співацької діяльності визначено: наявність сприятливого освітнього середовища; врахування індивідуальних особливостей учнів; застосування активних технологій освітнього процесу (проблемних, проектних, інтерактивних, ігрових тощо); демонстрація зразків креативної поведінки у процесі співацької діяльності; зміна характеру міжособистісних стосунків між учителем і учнями у напрямку їх демократизації, персоналізації, діалогізації. Розроблено методичну модель, яка представлена сукупністю взаємопов’язаних компонентів особистісно-оцінного, мотиваційного, творчого, емоційно-вольового, діяльнісного, відповідними критеріями і показниками.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectТворча ініціатива, учні підліткового віку, позаурочна співацька діяльністьuk_UA
dc.titleФормування творчої ініціативи підлітків у процесі позаурочної співацької діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record