dc.contributor.author | Адамович, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-05T07:28:50Z | |
dc.date.available | 2023-01-05T07:28:50Z | |
dc.date.issued | 2022-12-23 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6339 | |
dc.description.abstract | Музично-ритмічне виховання у дошкільному навчальному закладі є важливим елементом всього навчального процесу, воно відіграє важливу роль у гармонійному розвитку особистості, сприяє розвитку музично-ритмічних здібностей і цілісному сприйняттю рухових та ритмічних основ дитини. У дипломній роботі досліджено питання розвитку музично-ритмічних рухів за допомогою використання сучасних технік навчання. Обґрунтовано основу музично-ритмічних рухів, як методу розвитку музичності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано та розглянуто активні технології навчання «Body percussion» та «BAPNE», їх сутність, зміст та способи використання у музично-ритмічному розвитку дітей дошкільного віку. Експериментально перевірено і доведено ефективність використання музично-ритмічних рухів на заняттях в закладах дошкільної освіти. Результати дослідження та багаторічний практичний досвід роботи довели, що систематичне використання музично-ритмічної діяльності і їх поєднання із сучасними техніками і методами навчання на заняттях підвищує інтерес і розвиток дітей дошкільного віку у танцювальній та ігровій діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Музично-ритмічні рухи, діти дошкільного віку, Body percussion, BAPNE | uk_UA |
dc.title | Розвиток у дітей музично-ритмічних рухів засобами сучасних технік | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |