Show simple item record

dc.contributor.authorКогут, Олена Василівна
dc.date.accessioned2023-01-20T10:19:26Z
dc.date.available2023-01-20T10:19:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6441
dc.description.abstractСучасне українське і світове суспільство вимагає змін в мисленні та поведінці людини. Правила за якими існував світ змінилися, механічну та рутинну роботу все більше довіряють комп’ютерам, натомість зростає попит на професії, які потребують креативного, нестандартного мислення. Модернізація сучасної освіти вимагає формування творчих здібностей молодшого школяра, вміння адаптуватися в мінливих реаліях суспільства. Слід зазначити, що креативність та творчість є, були і будуть одним із пріоритетних аспектів вивчення психології дитини, особливо під час вивчення точних дисциплін, адже залишається багато не досліджено. Значимою дана проблема є тому, що на ринку праці затребувані працівники з гнучким, нестандартним мисленням. Проблема дослідження питання творчості характеризується багатьма теоріями, тезами, концепціями, які потребують доведення або спростування. Проте, одне є дослідженим та зрозумілим: молодший шкільний вік є найбільш сприятливий для формування творчості та креативності.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record