• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_044.pdf (1.671Mb)
Date
2022
Author
Тирон, Оксана Олександрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
На сучасному етапі проявляється катастрофічне погіршення екологічної ситуації у світі. З цього випливає очевидна глобальна проблема відсутності у населення екологічного виховання та освіти. Для ефективної екологічної освіти та навчання населення необхідні певні умови: по-перше, соціум може бути готовий засвоїти природоохоронні ідеї та знання; по-друге – потрібні відповідні джерела, посібники з екологічного навчання та освіти: по-третє, потрібна високоякісна екологічна підготовленість вчителів кожної спеціалізації, безпосередньо педагогів, як головних людей, які організують власною діяльністю передачу всього зібраного людством досвіду юному поколінню. Контакт із природним середовищем починається з дитинства, тому педагогічній практиці екологічна освіта дітей молодшого шкільного віку отримує все вищий пріоритет, допомагаючи виробляти у дітей навички пізнання природи, практичну життєву позицію, розумне ставлення до природи та її використання, розуміння необхідності відтворення натуральних ресурсів. Кожній дитині необхідно мати екологічну освіту, тому що екологічне середовище стає все більш значущим в житті кожного з людей. Одним з напрямків духовно-морального розвитку і виховання учнів є розробка і вдосконалення теоретичних і практичних основ екологічної освіти школярів, спрямованих на формування у дітей уявлень про цінності природи, набуття досвіду емоційно-чуттєвої взаємодії з природними об՚єктами і включення учнів в природоохоронну діяльність. На сьогоднішній день в системі екологічної освіти особлива увага приділяється розробці технологій, які сприяють розвитку суб’єктно-непрагматичного ставлення до природи, формуванню досвіду екологічної діяльності. Формування ціннісного ставлення особистості до природи є важливою складовою суб’єктно-непрагматичного ставлення до природи. Формування ціннісного ставлення до природи є важливим напрямком розвитку дітей молодшого шкільного віку. При правильній організації педагогічної роботи воно сприяє розвитку пізнавальних процесів, створює в дітей віком ціннісну картину світу, формує свідомість – ціннісне ставлення до природи. На сучасному розвитку суспільства основним завданням програми покращення екологічної ситуації в нашій державі є турбота про збереження природного середовища. Ця програма передбачає поліпшення шляхів та способів розв’язання екологічних проблем, раціональне використання природних ресурсів, дбайливе ставлення до природи. Тому, виховання ціннісного ставлення до природи у дітей шкільного віку, визнаного початковим етапом становлення екологічно спрямованої особистості, одна з актуальних проблем сучасної педагогіки. Розумне ставлення до природи, навколишнього світу має стати одним із критеріїв оцінки моральності людини.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6448
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV