• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБОМ ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Thumbnail
View/Open
educ_2023_052.pdf (2.179Mb)
Date
2022
Author
Кітар, Соріна Анжівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасна освіта в Україні націлена на формування умінь самостійного здобуття нових знань, нових форм діяльності, здатності до творчої діяльності, готовності до самовдосконалення. На цьому наголошено і в Державному стандарті початкової загальної освіти, в якому окреслено вимоги до цілеспрямованої пізнавальної діяльності, мотивації до навчання та саморозвитку,. Як доведено вченими психологами для кожного вікового періоду характерна провідна діяльність, під впливом якої відбуваються зміни у психіці дитини. Особливого значення у молодшому шкільному віці набуває навчальна діяльність, як пізнавальна. Актуальність питання пізнавальної діяльності визначається вимогами до розвитку пізнавальної активності та її важливістю для розвитку у молодшому шкільному віці. Ефективність пізнавальної діяльності визначається рівнем сформованості пізнавальних умінь. Проблема формування пізнавальних умінь є однією з найважливіших проблем сучасної педагогіки і постає як одна з важливих умов формування в учнів потреби в отриманні нових знань та оволодіння вмінням самостійної пізнавальної діяльності. Сучасний освітній процес немислимий без пошуку нових, продуктивних технологій, спрямованих на формування уміння усвідомлювати значення своєї діяльності, зумовлювати її цілі та завдання, шукати методи її розв’язання та вдосконалення умінь саморозвитку та самоосвіти. Всі ці компоненти є характерними для проектної діяльності й радикально відрізняють її від традиційних методів. У процесі роботи над проектом учні повинні самі ставити мету та завдання, визначати шляхи їх досягнення, знаходити, систематизувати та аналізувати потрібну інформацію, робити висновки, представляти кінцевий результат своєї діяльності.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6457
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV