• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_058.pdf (1.371Mb)
Date
2022
Author
Лупашку, Діана Степанівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Математика в початковій школі – є однією із найважливіших дисциплін. Вона розвиває спостережливість, уяву, логічне, образне мислення, яке є основою творчості, складовою частиною інтуїції. Саме на уроках математики формуються особисті якості дитини: організованість, здатність швидко та якісно приймати рішення, зібраність. Зважаючи на те, що основною метою сучасної школи, як зазначає О.Я. Савченко, «є підготовка учнів до життя, до суспільно - корисної праці, особливої ваги слід надавати тим питанням програми, з якими її вихованці не раз зустрічатимуться у своїй життєдіяльності, і одним з цих питань курсу математики є вивчення саме геометричного матеріалу»[24]. Особливе завдання з ознайомлення учнів з цими питаннями покладено на початкові класи, оскільки молодшим школярам властиве образне мислення, гострі уявлення і сприйняття. Елементарні знання з геометрії, отримані в початковій школі, стануть основою для архітектурної споруди «геометрія» точної і красивої в майбутньому. Для того, щоб будівля була міцною і надійною, їй необхідно, щоб поняття, терміни, ідеї, отримані на ранніх етапах вивчення, стали міцною опорою для її розширення і поглиблення. У початковій школі геометричний матеріал не складає окремих розділів курсу математики. Він пов’язується з арифметичним матеріалом та з вивченням величин і, рівномірно розподілений по всьому курс,і зустрічається майже на кожному уроці. На думку психологів: «Рівень розвитку просторового мислення та уявлень вважається одним з основних критеріїв математичного розвитку особистості». Сприймання простору включає в себе: напряму. в якому вони перебувають; величини та форми предмета; сприймання відстан,і на якій предмети розміщені від нас і один від одного. Вивчаючи геометрію, школярі мають змогу познайомитися з безліччю просторових форм і предметами, геометричними фігурами та їх властивостями, набувають навичок вимірювання, побудови, конструювання, креслення. Геометричний зміст початкового курсу математики сприяє не лише освоєнню такими вміннями, що включає математична компетентність, але і формуванню елементів ключових компетенцій, наприклад навички критично мислити, знаходити різні способи для вирішення навчальних завдань, складати алгоритм виконання дій, аналізувати і відбирати необхідні для вирішення задач дані або інформацію, будувати зв'язні висловлювання з використанням математичної термінології, працювати і взаємодіяти в групах або команді тощо.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6490
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV