• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_061.pdf (607.3Kb)
Date
2022
Author
Мельничук, Світлана Іванівна
Metadata
Show full item record
Abstract
На сьогоднішній день значне зростання кількості дітей із особливими потребами в закладах освіти являється однією із головних проблем навчально-виховного процесу. Відповідно, реалізація ідеї впровадження технологій інклюзивного навчання в Новій українській школі має здійснюватись із врахуванням особливостей та нахилів дітей для визначення шляхів та методів подальшого їх розвитку і моделей взаємодії команди супроводу, організації консультацій для батьків. Пріоритетна сутність вказаної проблеми полягає в наступному: процес навчання і виховання школярів із особливими потребами в умовах загальноосвітніх закладів освіти (ЗЗСО) не забезпечений в достатній мірі науково-методичним інструментом, котрий би міг збалансувати корекційно-розвивальний та навчально-виховний процеси, й таким чином забезпечити відповідні рівні підтримки і розвитку. На сьогоднішній день Міністерством соціальної політики України відповідно до даних Державної служби статистики з-поміж осіб з інвалідністю зареєстровано понад 163,9 тисячі дітей із вродженими вадами. У 18687 інклюзивних класах навчається 25 078 учнів. Націленість політики держави на забезпечення якісної освіти осіб із особливими потребами (далі – ООП) гостро ставить питання щодо потреби в організації інклюзивного освітнього середовища. Інклюзивна освіта посідає одне із пріоритетних місць в освітніх реформах. Значна кількість змін вже відбулося в ланці початкової освіти, що пов’язані із Концепцією НУШ і запровадження нових освітніх стандартів.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6499
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV