• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Вхід
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЕТАПІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Thumbnail
Переглянути
educ_2023_071.pdf (1.089Mb)
Дата
2022
Автор
Ваврич, Крістіна Іванівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Реформування сучасної освіти, утвердження ідеалу соціокультурного розмаїття, ідей соціокультурних відмінностей кожної людини, потребує розкриття загальних компетенцій, до складу яких входять і соціокультурні компетентності. Сьогодні наша держава потребує сучасних вчителів початкової школи, які готові транслювати соціальні смисли та цінності культури підростаючому поколінню. Саме вчитель передає учням духовну спадщину, формує у них уявлення про різноманітні духовні надбання народів та культур. У цьому контексті нагальним питанням постає проблема формування соціокультурної компетентності у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Сучасні нормативно-правові документи відображають нові орієнтири у сфері підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Так, концептуальні положення формування соціальної компетентності прописані у таких нормативно-правових документах: Закон України «Про освіту» (2017р.), постановах Кабінету Міністрів України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» (2018), Державний стандарт початкової освіти (2018), Національна доктрина розвитку освіти в Україні (2002), «Професійний стандару «Вчитель початкових класів загальної середньої освіти»» (2018 р.). Формування соціокультурної компетентності є особливо актуальним для майбутніх учителів початкової школи, професійна діяльність яких відзначається гуманістичною спрямованістю та загальнолюдськими принципами. Це, в свою чергу, висуває нові соціальні вимоги до майбутнього вчителя на етапі професійної підготовки у закладі вищої освіти.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6509
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВхідЗареєструватися

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV