• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_074.pdf (835.1Kb)
Date
2022
Author
Дарійчук, Ірина Юріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У процесі докорінної модернізації багатоаспектної діяльності сучасної початкової школи одним із провідних її завдань визначено формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей як основи становлення майбутнього громадянина Української держави. Нагальна потреба в цьому зумовлена складною соціально-економічною ситуацією в нашому суспільстві, що спричинена трагічними подіями повномасштабної воєнної агресії Російської Федерації проти України. Вона актуалізувала необхідність виховання особистості, спроможної самостійно робити ціннісний вибір, визначати правильні моральні орієнтири свого життя в неординарних умовах сьогодення. Утвердження й розвиток загальнолюдських моральних цінностей особистості учня нині визнано пріоритетом в освітній діяльності сучасної української школи. На важливості цього процесу наголошено в законах України «Про освіту» (2017) та «Про повну загальну середню освіту» (2020), Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»(2016), Концепції розвитку педагогічної освіти (2018), Програмі «Нова українська школа у поступі до цінностей»(2018), Державному стандарті початкової освіти (2018) та інших законодавчих і нормативно-правових документах. Відповідно до їх положень виховання підростаючих поколінь слід організовувати на основі синтезу національних і загальнолюдських цінностей, забезпечуючи становлення громадянина – патріота України, духовно багатої особистості. Задеклароване в Концепції «Нової української школи» виховання на цінностях посилило увагу вчених до цієї надзвичайно важливої проблеми і змусило їх та педагогів-практиків шукати ефективні шляхи її вирішення.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6512
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV