• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Educational Web resources in the educational process of preschool institution

Thumbnail
View/Open
основна стаття (515.9Kb)
Date
2022
Author
Kuznietsova, Katheryna
Oliynyk, Mariya
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті обґрунтовується важлива роль системного застосування освітніх веб-ресурсів в освітній діяльності закладу дошкільної освіти, що є однією з вимог інформатизації освіти на всіх рівнях і прямо впливає на якість професійної діяльності вихователя. Представлено аналіз наявних класифікацій освітніх веб-ресурсів та подано власну класифікацію за цільовою аудиторією, яка складається з двох основних груп та додаткових складових та конктерних прикладів: соціальні пошукові системи (Kiddle, KidzSearch, Allsafesites (для дітей) та Google, українська пошукова система, Google Scholar або Google Академія (для предагогів); системи для створення цифрових практичних завдань (МегаЗнайка, Пустунчик та Google Classroom, LearningApps, StoryJumper), системи створення веб-журналів (LiveJournal, Wordpress, Blogger), вікі-енциклопедія (Веб-проект «Читанка» та Вікіпедія, Портал освітян України «Педрада», Український освітній онлайн-портал для педагогів «На Урок», електронний журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу»), системи збереження мультимедійних веб-ресурсів (YoutubeKids та Pinterest, Flickr, Youtube, SlideShare), платформи для взаємодії онлайн (Google Meet, Skype, Zoom, Moodle), системи спільного створення різнотипових документів (Google-документи і таблиці, Google-календар, Google-групи). Вважаємо, що ця класифікація значно оптимізує процеси впровадження інформаційно-комунікаційних, зокрема мережевих, технологій в освітню практику. Перспективи подальших досліджень убачаємо в докладному вивченні методики застосування освітніх вебресурсів кожної із груп, а також у дослідженні інших різновидів освітніх ресурсів, теоретико-методичного підґрунтя та практики їх упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти та ін.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6775
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV