dc.contributor.author | Чаплак, Ян, Васильович | |
dc.date.accessioned | 2023-04-23T06:21:16Z | |
dc.date.available | 2023-04-23T06:21:16Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – «Педагогічна та вікова психологія». Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2006. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6849 | |
dc.description | Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування готовності майбутніх психологів до консультативної роботи з учнівською молоддю. Проаналізовано стан цієї проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці, подано аналіз базових понять дослідження, конкретизовані основні проблеми і труднощі, з якими зустрічаються психологи в процесі консультативної взаємодії зі старшокласниками.
Розроблено особистісно-акмеологічний підхід та описано шляхи його застосування у фаховій підготовці психологів-практиків з метою формування готовності до консультування учнівської молоді. Обґрунтовано концептуальну модель особистісно-акмеологічної готовності особистості майбутнього психолога-практика до консультативної взаємодії зі старшокласниками та вивчено особливості формування особистісно-професійного, теоретичного і практичного компонентів даного виду готовності студентів-психологів у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної взаємодії зі старшими школярами. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування готовності майбутніх психологів до консультативної роботи з учнівською молоддю. Проаналізовано стан цієї проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці, подано аналіз базових понять дослідження, конкретизовані основні проблеми і труднощі, з якими зустрічаються психологи в процесі консультативної взаємодії зі старшокласниками.
Розроблено особистісно-акмеологічний підхід та описано шляхи його застосування у фаховій підготовці психологів-практиків з метою формування готовності до консультування учнівської молоді. Обґрунтовано концептуальну модель особистісно-акмеологічної готовності особистості майбутнього психолога-практика до консультативної взаємодії зі старшокласниками та вивчено особливості формування особистісно-професійного, теоретичного і практичного компонентів даного виду готовності студентів-психологів у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної взаємодії зі старшими школярами. | uk_UA |
dc.publisher | Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України | uk_UA |
dc.subject | практичний психолог, консультативна робота зі старшокласниками, особистісно-акмеологічний підхід, концептуальна модель особистісно-акмеологічної готовності, особистісно-професійний, теоретичний і практичний компоненти готовності, програма і методика формування особистісно-акмеологічної готовності. | uk_UA |
dc.subject | практический психолог, консультативная работа со старшеклассниками, личностно-акмеологический подход, концептуальная модель личностно-акмеологической готовности, личностно-профессиональный, теоретический и практический компоненты готовности, программа и методы формирование личностно-акмеологической готовности | uk_UA |
dc.subject | practical psychologist, consultative work with senior pupils, personal-acmeological approach, personal-professional, theoretical and practical components of readiness, conceptional model of personal-acmeological readiness, formation of acmeological readiness | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної роботи із старшокласниками | uk_UA |
dc.title.alternative | Формирование готовности будущих практических психологов к консультативной работе со старшеклассниками | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of readiness of future practical psychologists to consultative work with senior pupils. | uk_UA |