Наукові праці
Browse by
Наукові публікації співробітників факультету
Recent Submissions
-
ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024)Необхідність пошуку нових теоретичних підходів до ціноутворення, як ключової сфери комплексу маркетингу підприємства зумовлює тематику даної статті. Її центральна ідея – формування ціни, орієнтованої на маркетинг. У ... -
Activities of Digital Platforms on the Basis of Clusterization and Innovative Development Strategies in the Conditions of European Integration
(2023)The purpose of the scientific research is to present the features of the work of digital platforms based on clustering as a foundation on which the gradual formation of smart production and industry is built and to find ... -
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ
(Виданичий дім "Гельветика", 2024-02)Формування товарної політики потребує різнобічного маркетингового аналізу, оскільки воно охоплює різноманітні аспекти з різних позицій та вирішує низку завдань. У статті визначено цілі та завдання маркетингового аналізу ... -
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ІМПЕРАТИВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024-04)Мета статті полягає в аналізі змісту поняття «академічна доброчесність» та практиці її застосування в Україні та країнах ЄС. Методика дослідження включає аналіз законодавчих норм, спрямованих на утворення академічної ... -
ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024-06)У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої ... -
COMMUNICATION COMPONENT IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS BASED ON A MARKETING APPROACH
(2023-11)The work examines the communication component in the formation of the image of higher education institutions. The variety of approaches to defining the "marketing of educational services" category is summarized. The marketing ... -
Роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти
(2024)У статті розглянуто роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти. Відзначено, що система освіти набуває рис екосистеми, яка включає учасників, елементи, взаємозв’язки, взаємовідносини, точки контакту, методики, ... -
Маркетингові технології формування іміджу та укріплення бренду закладів вищої освіти
(2024)Постановка проблеми. Актуальність статті визначається роллю спеціальних технологій маркетингу, які стосуються різноманітних аспектів функціонування та розвитку закладів вищої освіти, серед яких комунікації, імідж, репутація ... -
Особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях
(2024-05)Розглянуті особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях. Визначено, що маркетинг креативних індустрій це система маркетингових інструментів та технологій, орієнтованих на виявлення та максимальне задоволення ... -
Якість життя населення як базовий індикатор соціально-економічного розвитку регіону
(Чернівці, ЧТЕІ ДТЕУ, 2024)Мета дослідження полягає у визначенні основних критеріїв якості життя і їх складових та встановлення залежності рівня життя від соціально-економічного розвитку регіону. -
Цифрові інструменти креативних індустрій в умовах розвитку цифрових технологій
(Інж. навч.-наук. інститут ім. Ю. М. Потебні Запорізького нац. ун-ту, 2024)Публікація присвячена вивченню можливостей новітніх маркетингових інструментів в умовах розвитку цифрових технологій -
Пріоритети зміцнення соціальної безпеки в Україні в умовах воєнного стану.
(Чернівецький національний університет, Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2024)визначено пріоритети зміцнення соціальної безпеки під час війни: забезпечення фізичної безпеки населення; психологічна допомога та підтримка; економічна безпека та соціальний захист; забезпечення доступу до медичної допомоги; ... -
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ
(Знання України, 2024)У дослідженні аналізується стан системи соціальних послуг в Україні в умовах повномасштабної війни. Розглянуто, як військова агресія вплинула на доступність та якість соціальних послуг для різних категорій населення, ... -
СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
(Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024)Дослідження присвячено проблемі застосування ситуаційного підходу до управління для українських підприємств, зокрема в умовах повномасштабної війни. Розглянуто шляхи адаптації вітчизняного бізнесу до нових, непередбачуваних ... -
ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ФАКТОРИ, ЩО НА НЕЇ ВПЛИВАЮТЬ
(КНЕУ, 2024)The relevance of the situational approach to management in the modern conditions of transcendence is investigated and substantiated; the essence and characteristics of situational management are revealed; the factors of ... -
СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР
(Видавничий дім «Гельветика», 2024)The article is devoted to the study of the peculiarities of HR management in modern business structures from the point of view of the situational approach. The topic is relevant, as the existing challenges of the macro ... -
Підходи до визначення соціоекономічної парадигми як концептуальної моделі економічного розвитку
(Економічний простір, 2024)У статті виявлено та охарактеризовано концептуальні основи соціоекономічної парадигми та методологічні підходи до її обґрунтування. Визначено змістові передумови функціонування соціоекономіки на різних рівнях. Виявлено ... -
Стратегічні засади сталого розвитку підприємництва і торгівлі в сучасних умовах: колективна монографія / за заг. ред. Є.В. Скляр. Чернівці : Технодрук, 2021. 356 с.
(Чернівці "Технодрук", 2021)В колективній монографії обґрунтовано середовище та інституційні засади сталого розвитку підприємництва в сучасних умовах, виявлені ключові детермінанти сталого розвитку торгівлі та біржової діяльності в умовах інформаційного ... -
Теорія поколінь як підхід до обґрунтування стратегій розвитку людського капіталу
(КНЕУ, 2024-05-08). Представлено основні положення теорії поколінь Н. Гоува та В. Штрауса. Здійснено порівняльну оцінку особливостей формування поколінь X, Y, Z, Альфа, подій, що сформували ці покоління; їхні цінності, ставлення до роботи, ...