Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.date.accessioned2023-06-13T16:52:52Z
dc.date.available2023-06-13T16:52:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПідходи до вивчення рекламного дискурсу. Нова філологія. Збірник наукових праць. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. № 79. С. 67-72uk_UA
dc.identifier.issn2414-1135
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7136
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні визначення рекламного дискурсу у лінгвістиці та його прагмалінгвістичні характеристики. Прагмалінгвістичний параметр рекламного дискурсу постає у вирізненні спідкування як діяльності з певними мотивами, цілями, стратегіями та способами реалізації. Ми вважаємо, що прагмалінгвістичні характеристики рекламного дискурсу зводяться до привернення уваги реципієнта та спонукання його до прогнозованих дій, оскільки реклама постає як маркетинговий інструмент у сфері туризму, для створення символічних очікувань у потенційного споживача туристичних послуг. Реклама пропонує готові рішення певних проблем, навчає, впроваджує автоматичну стандартну поведінку, нав’язує певний стиль життя, мовленнєві шаблони через текстові, візуальні та аудіо репрезентації, які впливають на посткомунікативні дії реципієнта, необхідні адресанту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : ЗНУuk_UA
dc.subjectрекламний дискурс, прагмалінгвістичний параметр, дискурс, семіотичний простір, особистісно-орієнтований.uk_UA
dc.titleПідходи до вивчення рекламного дискурсуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу