Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.date.accessioned2023-06-13T16:59:46Z
dc.date.available2023-06-13T16:59:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЧасові маркери рекламного туристичного дискурсу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог: Вид-во НаУОА, 2020. Вип. 9(77). С. 102–105.uk_UA
dc.identifier.issn2519-2558 (print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7138
dc.description.abstractКожний дискурс характеризується наявністю власного «часу» та «простору». Дана стаття спрямована на розгляд часових маркерів англомовного рекламного туристичного дискурсу, які широко використовуються у дискурсі для створення позитивно-маркованого афективного образу туристичної дестинації у свідомості потенційних туристів. Хронотоп рекламного туристичного дискурсу виражений у часових та просторових орієнтирах дає змогу розглядати дискурс як «діалогічну форму спілкування» у часово-просторовій петлі. Часові маркери привертають увагу реципієнтів та наголошують на терміновості пропонованого продукту. Нами виокремлено основні часові маркери рекламного туристичного дискурсу англійської мови. Маніпулюючи часовими орієнтирами адресант у рекламному туристичному дискурсі актуалізує трату часу з позитивної сторони та створює ілюзію влади реципієнта на часом.uk_UA
dc.publisherОстрог: Вид-во НаУОАuk_UA
dc.subjectрекламний туристичний дискурс, образ туристичної дестинації, часові орієнтири, адресант, адресатuk_UA
dc.titleЧасові маркери рекламного туристичного дискурсу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу