Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTomniuk, L
dc.contributor.authorOsovska, I
dc.contributor.authorKolisnichenko, T
dc.date.accessioned2023-06-15T11:10:23Z
dc.date.available2023-06-15T11:10:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKolisnichenko, T., Osovska, I., & Tomniuk, L. (2022). Exploring Concepts of the English-Language Tourism Advertising Discourse in Pre-Pandemic and Pandemic Times. East European Journal of Psycholinguistics, 9(1).uk_UA
dc.identifier.issn2312-3265
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7159
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesEast European Journal of Psycholinguistics;9/1
dc.titleExploring Concepts of the English-Language Tourism Advertising Discourse in Pre-Pandemic and Pandemic Timesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу