Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСакаль, Ірина Василівна
dc.date.accessioned2023-09-25T12:47:26Z
dc.date.available2023-09-25T12:47:26Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7412
dc.description.abstractІнженерно-геодезичні роботи займають важливе місце серед інших видів робіт в дорожньому будівництві. Їх точність суттєво впливає на точність перенесення в натуру проекту дороги. Недопустимі високі похибки геодезичних і будівельних робіт істотно можуть вплинути на відображення проектних значень геометричних параметрів дороги в плані, поздовжньому і поперечних профілях. У зв’язку з цим можуть бути помітно знижені основні транспортно-експлуатаційні якості дороги, пов’язані з її геометрією. Ці пороки будівництва в подальшому дуже важко, а іноді просто неможливо виправити капітальними ремонтними роботами або реконструкцією дороги. Сучасні технологічні процеси підвищують вимоги до точності та надійності конструкції при спорудженні лінійних споруд, їх просторових параметрів, величин, що визначаються геодезичними методами та інструментами. Виникає необхідність перевірки використання різних прийомів для досягнення максимальної точності і досконалості геодезичних методів роботи. Цей проект зумовлює вирішенняосновних визначень раціонального впливу геодезичних помилок на будівельні, транспортні, експлуатаційні та економічні параметри при спорудженні лінійної інженерної споруди.uk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectРОЗМІЧУВАЛЬНІ РОБОТИ, ГЕОДЕЗИЧНИЙ КОНТРОЛЬuk_UA
dc.titleПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ВИКОНАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ГЕОДЕЗИЧНИХ РОЗМІЧУВАЛЬНИХ РОБІТ ПРИ ДОРОЖНЬОТРАНСПОРТНОМУ БУДІВНИЦТВІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу