Показати скорочений опис матеріалу
СУЧАСНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
dc.contributor.author | ВЕЛУЩАК, Марина | |
dc.contributor.author | КУЗЬМЕНКО, Юлія | |
dc.contributor.author | ОЗАРЧУК, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T18:59:33Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T18:59:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7646 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню сучасних методів викладання іноземних мов, зокрема англійської, в закладах вищої освіти з урахуванням взаємодії практичних, загальноосвітніх та виховних завдань. На думку авторів статті, такий підхід сприяє всебічному розвитку здобувачів освіти як з професійної, індивідуальної, так і соціальної точок зору. Актуальність цього дослідження полягає у необхідності пошуку ефективних шляхів якісного та швидкого оволодіння іноземними мовами в умовах сучасної глобалізації, де англійська мова посідає визначальне місце та відіграє роль міжнародної: мови бізнесу, політики, IT-технологій тощо. Мета статті полягає в аналізі багатоаспектного підходу у викладанні англійської мови у закладах вищої освіти. У дослідженні особливу увагу приділено аналізу позитивних та негативних моментів різних підходів щодо навчання іноземної мови. Одним з методів, що забезпечує ефективне навчання англійської мови, вважається метод проектів як спосіб розвитку творчості, пізнавальної діяльності та самостійності здобувачів вищої освіти. Метод проектів, на думку авторів, сприяє розвитку активного самостійного мислення здобувачів освіти та орієнтує їх на спільну дослідницьку роботу. Зазначено, що проектне навчання є актуальним через те, що навчає студентів співпраці, виховує такі етичні цінності, як взаємодопомога та вміння співпереживати, формує творчі здібності та активізує студентів. У статті доведено, що для підвищення ефективності навчання англійської мови у вищій школі необхідно створити такі психологічні та педагогічні умови, які уможливлюють активну особистісну позицію здобувачів вищої освіти та допоможуть їм повною мірою проявити себе в якості суб’єктів навчального процесу. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 59,;том 1, | |
dc.subject | Ключові слова: англійська мова, виховання, ефективність навчання, практичний аспект вивчення іноземної мови, процес навчання. | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету