Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorSoloviova, Olga
dc.contributor.authorTrefanenko, Iryna
dc.contributor.authorHrechko, Svitlana
dc.date.accessioned2023-11-17T10:50:20Z
dc.date.available2023-11-17T10:50:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7747
dc.description.abstractLearning through the prism of the game is a type of the educational process, when students immerses themselves in the game, but at the same time master the manipulation algorithms and action protocols of a specific goal. It is worth noting that in Western didactics, the term «game», which is associated with entertainment, is gradually abandoned, and the terms «simulation», «imitation», etc. are used. Simulation is one of the models of the educational game.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМедична симуляція – погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України) (для лікарів, науковців та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Чернівці, 17-18.02.2023 рокуuk_UA
dc.subjecteducational gameuk_UA
dc.subjectsimulation model of educationuk_UA
dc.titleThe role and requirements for teachers within the framework of simulation educationuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу