Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorShumko, Halyna
dc.contributor.authorTrefanenko, Iryna
dc.contributor.authorSoloviova, Olga
dc.date.accessioned2023-11-17T10:57:05Z
dc.date.available2023-11-17T10:57:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7748
dc.description.abstractОсновою навчання майбутніх лікарів у клініці традиційною є співпраця в колективі та практична робота з хворим. На жаль, останнім часом робота студента біля ліжка хворого значно обмежена. Це пов’язано зі збільшенням студентів у групі на тлі скорочення годин із дисципліни, пандеміями з переходом на онлайн-навчання, війною в країні, відсутністю домовленостей із керівництвом лікарень, етичними обмеженнями. Тому сучасні різноманітні технології, що можуть частково компенсувати практику наживо, до яких належить і інтерактивне навчання, надійно ввійшли у сферу освітнього процесу й отримали стимул до подальшого розвитку.uk_UA
dc.publisherМедична симуляція – погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України) (для лікарів, науковців та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Чернівці, 17-18.02.2023 року: тези доп.uk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectрольова граuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.titleФормування комунікативної компетентності в студентів під час симуляційного тренінгуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу