dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню визначення і використання компетентності, особливо в контексті навчання
і ініціативи розвитку. Мета даної розвідки ретельно проаналізувати компетентісний підхід та особливості його
використання в сучасній освіті. Основні теоретико-методологічні підходи до вивчення компетентісного підходу
у сучасній педагогіці систематизовано з метою розробки комплексної методики аналізу компетентісного підходу,
актуалізованого у сучасній освіті. Ми зосередилися на понятті компетентності і на широко‐рекомендованій практиці визначення навчання і оцінювання в термінах компетентнісного підходу. Встановлення і розвиток професійного учителя як актуальна тема освітнього процесу зараз дуже істотні, особливо в процесі розвитку професійних
стандартів педагогічної діяльності. В цьому відношенні, репрезентовано нові підходи, щоб визначити задачі, цілі і
принципи освіти, що розвиваються, пояснюється потреба переглянути зміст освіти, і нові форми, засоби і методи
навчання розвиваються з точки зору компетентнісного підходу. Дослідження було проведено, беручи до уваги, прийняття компетентності як моделі результату. Потреба застосування компетентнісного підходу освітлює нові
виклики сучасної освіти і це грунтується на принципах діяльності студентів і необхідність залучення інноваційних
та інтерактивних технологій до організації навчального процесу, користуючись сучасною комунікацією і освітніми
технологіями. Концепт компетентності охоплює складний, місткий вміст, що об’єднує професійні, соціальнопедагогічні, психологічні, правові і інші характеристики. Отже, компетентність фахівця – це набір здібностей,
властивостей і особистих якостей необхідних для успішної професійної діяльності в певній сфері. В результаті
дослідження окреслено та структуровано аналіз компетентісного підходу. | uk_UA |