Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМігорян, Ольга
dc.contributor.authorПавлович, Тетяна
dc.date.accessioned2023-11-19T12:31:15Z
dc.date.available2023-11-19T12:31:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСтаттю присвячено дослідженню визначення і використання компетентності, особливо в контексті навчання і ініціативи розвитку.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7813
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню визначення і використання компетентності, особливо в контексті навчання і ініціативи розвитку. Мета даної розвідки ретельно проаналізувати компетентісний підхід та особливості його використання в сучасній освіті. Основні теоретико-методологічні підходи до вивчення компетентісного підходу у сучасній педагогіці систематизовано з метою розробки комплексної методики аналізу компетентісного підходу, актуалізованого у сучасній освіті. Ми зосередилися на понятті компетентності і на широко‐рекомендованій практиці визначення навчання і оцінювання в термінах компетентнісного підходу. Встановлення і розвиток професійного учителя як актуальна тема освітнього процесу зараз дуже істотні, особливо в процесі розвитку професійних стандартів педагогічної діяльності. В цьому відношенні, репрезентовано нові підходи, щоб визначити задачі, цілі і принципи освіти, що розвиваються, пояснюється потреба переглянути зміст освіти, і нові форми, засоби і методи навчання розвиваються з точки зору компетентнісного підходу. Дослідження було проведено, беручи до уваги, прийняття компетентності як моделі результату. Потреба застосування компетентнісного підходу освітлює нові виклики сучасної освіти і це грунтується на принципах діяльності студентів і необхідність залучення інноваційних та інтерактивних технологій до організації навчального процесу, користуючись сучасною комунікацією і освітніми технологіями. Концепт компетентності охоплює складний, місткий вміст, що об’єднує професійні, соціальнопедагогічні, психологічні, правові і інші характеристики. Отже, компетентність фахівця – це набір здібностей, властивостей і особистих якостей необхідних для успішної професійної діяльності в певній сфері. В результаті дослідження окреслено та структуровано аналіз компетентісного підходу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий двір «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 60.;Т. 3.
dc.subjectкомпетенція, компетпнтність, компетентісний підхідuk_UA
dc.titleАктуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу у сучасній освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу