Показати скорочений опис матеріалу
Актуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу у сучасній освіті
dc.contributor.author | Мігорян, Ольга | |
dc.contributor.author | Павлович, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-19T12:31:15Z | |
dc.date.available | 2023-11-19T12:31:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Статтю присвячено дослідженню визначення і використання компетентності, особливо в контексті навчання і ініціативи розвитку. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7813 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню визначення і використання компетентності, особливо в контексті навчання і ініціативи розвитку. Мета даної розвідки ретельно проаналізувати компетентісний підхід та особливості його використання в сучасній освіті. Основні теоретико-методологічні підходи до вивчення компетентісного підходу у сучасній педагогіці систематизовано з метою розробки комплексної методики аналізу компетентісного підходу, актуалізованого у сучасній освіті. Ми зосередилися на понятті компетентності і на широко‐рекомендованій практиці визначення навчання і оцінювання в термінах компетентнісного підходу. Встановлення і розвиток професійного учителя як актуальна тема освітнього процесу зараз дуже істотні, особливо в процесі розвитку професійних стандартів педагогічної діяльності. В цьому відношенні, репрезентовано нові підходи, щоб визначити задачі, цілі і принципи освіти, що розвиваються, пояснюється потреба переглянути зміст освіти, і нові форми, засоби і методи навчання розвиваються з точки зору компетентнісного підходу. Дослідження було проведено, беручи до уваги, прийняття компетентності як моделі результату. Потреба застосування компетентнісного підходу освітлює нові виклики сучасної освіти і це грунтується на принципах діяльності студентів і необхідність залучення інноваційних та інтерактивних технологій до організації навчального процесу, користуючись сучасною комунікацією і освітніми технологіями. Концепт компетентності охоплює складний, місткий вміст, що об’єднує професійні, соціальнопедагогічні, психологічні, правові і інші характеристики. Отже, компетентність фахівця – це набір здібностей, властивостей і особистих якостей необхідних для успішної професійної діяльності в певній сфері. В результаті дослідження окреслено та структуровано аналіз компетентісного підходу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий двір «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 60.;Т. 3. | |
dc.subject | компетенція, компетпнтність, компетентісний підхід | uk_UA |
dc.title | Актуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу у сучасній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету