dc.contributor.author | Орищук, Сергій | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T19:14:53Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T19:14:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ключові слова: дистанційне навчання, освітній простір, синхронний й асинхронний формат, навчальні інтернет платформи, іноземна (англійська) мова, мотивація студентів, гнучкість мислення. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7918 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається досвід реалізації дистанційного навчання в Чернівецькому національному універси-
теті на кафедрі англійської мови в період поширення Covid-19. Дистанційне навчання стало основою сучасного
освітнього процесу, в рамках якого перед ВНЗ ставляться нові завдання, пов’язані з реалізацією відкритого
навчання, застосуванням педагогічних технологій, які розширюють доступ до різних типів інформації, сприя-
ють поширенню знань, автоматизують процеси контролю і управління процесом навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання, освітній простір, синхронний й асинхронний формат, навчальні інтер- нет платформи, іноземна (англійська) мова, мотивація студентів, гнучкість мислення. | uk_UA |
dc.title | ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |