Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОрищук, Сергій
dc.date.accessioned2023-11-20T19:14:53Z
dc.date.available2023-11-20T19:14:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКлючові слова: дистанційне навчання, освітній простір, синхронний й асинхронний формат, навчальні інтернет платформи, іноземна (англійська) мова, мотивація студентів, гнучкість мислення.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7918
dc.description.abstractУ статті розглядається досвід реалізації дистанційного навчання в Чернівецькому національному універси- теті на кафедрі англійської мови в період поширення Covid-19. Дистанційне навчання стало основою сучасного освітнього процесу, в рамках якого перед ВНЗ ставляться нові завдання, пов’язані з реалізацією відкритого навчання, застосуванням педагогічних технологій, які розширюють доступ до різних типів інформації, сприя- ють поширенню знань, автоматизують процеси контролю і управління процесом навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчання, освітній простір, синхронний й асинхронний формат, навчальні інтер- нет платформи, іноземна (англійська) мова, мотивація студентів, гнучкість мислення.uk_UA
dc.titleПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу