dc.contributor.author | Шиба, Альона Василівна | |
dc.contributor.author | Нагайчук, О.В. | |
dc.contributor.author | Ступеньков, С.О. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T19:47:26Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T19:47:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | 38. Шиба А.В., Нагайчук О.В., Ступеньков С.О. Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану // Академічні візії. Випуск 18/2023. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/295 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-586X | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8051 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра англійської мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | освітній процес, освітні послуги, освітні технології, інновації, освітні інновації, інновації в освітньому процесі | uk_UA |
dc.title | Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |