Show simple item record

dc.contributor.authorШиба, Альона Василівна
dc.contributor.authorНагайчук, О.В.
dc.contributor.authorСтупеньков, С.О.
dc.date.accessioned2023-11-22T19:47:26Z
dc.date.available2023-11-22T19:47:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citation38. Шиба А.В., Нагайчук О.В., Ступеньков С.О. Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану // Академічні візії. Випуск 18/2023. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/295uk_UA
dc.identifier.issn2786-586X
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8051
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра англійської мовиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітній процес, освітні послуги, освітні технології, інновації, освітні інновації, інновації в освітньому процесіuk_UA
dc.titleСучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record