dc.description.abstract | Глобальні та внутрішні виклики останніх років та безперервний процес реформування вищої освіти України призводять до радикальних змін в освіті загалом, і зокрема, у вищих навчальних закладах. Потужний розвиток та використання новітніх технологій докорінно впливає на процес навчання та пріорітизує серед інших традиційних форм, методики змішаного навчання (Blended Learning). (Головацька, 2023). Основна ціль втілення та перевага такої форми “Blended Learning” лежить у площині вдалого поєднання плюсів традиційної і дистанційної навчання. Актуальність використання змішаних технологій навчання у ВНЗ надзвичайно висока, так як багато вітчизняних та закордонних досліджень присвячені саме змішаній формі викладання та навчання (Блумер, 2015; Грехам, 2013; Кіченгам, 2011; Мінз, 2013; Дзюбан, 2018).
Мета даного дослідження є вивчення, аналіз та виокремлення особливостей змішаної форми навчання. Дослідники дають різноманітні визначення змішаній формі навчання. | uk_UA |