Показати скорочений опис матеріалу
Особливості змішаної форми навчання
dc.contributor.author | Головацька, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T21:54:51Z | |
dc.date.available | 2023-11-27T21:54:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8307 | |
dc.description.abstract | Глобальні та внутрішні виклики останніх років та безперервний процес реформування вищої освіти України призводять до радикальних змін в освіті загалом, і зокрема, у вищих навчальних закладах. Потужний розвиток та використання новітніх технологій докорінно впливає на процес навчання та пріорітизує серед інших традиційних форм, методики змішаного навчання (Blended Learning). (Головацька, 2023). Основна ціль втілення та перевага такої форми “Blended Learning” лежить у площині вдалого поєднання плюсів традиційної і дистанційної навчання. Актуальність використання змішаних технологій навчання у ВНЗ надзвичайно висока, так як багато вітчизняних та закордонних досліджень присвячені саме змішаній формі викладання та навчання (Блумер, 2015; Грехам, 2013; Кіченгам, 2011; Мінз, 2013; Дзюбан, 2018). Мета даного дослідження є вивчення, аналіз та виокремлення особливостей змішаної форми навчання. Дослідники дають різноманітні визначення змішаній формі навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Proceedings of the XI International Scientific and Practical Conference. Helsinki, Finland | uk_UA |
dc.subject | моделі змішаної форми, традиційне навчання, дистанційне навчання , електронне навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості змішаної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету