Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорохолінська, Ірина
dc.date.accessioned2023-12-03T08:46:20Z
dc.date.available2023-12-03T08:46:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citation«Знати – це усвідомлювати, що ви нічого не знаєте», або моделі викладання етики у вищій школі. «Платон мені друг, але істина дорожча»: теоретико-практичні та методологічні аспекти розвитку сучасних гуманітарних наук : зб. матеріалів Всеукраїнської молодіжної конференції (2-3 березня 2023 року, м. Чернівці). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 25-28.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-780-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8448
dc.description.abstractВ матеріалах йдеться про те, що орієнтація на здобуття конкретних навичок прийняття морально правильних рішень є неодмінним інструментом актуального та ефективного викладання курсу етики у вищій школі. Відмова від дисциплін світоглядно-аксіологічного спрямування як обов’язкових елементів підготовки здобувачів є не тільки ціннісно загрозливою в ракурсі етичного виховання, а й шкідливою для ефективності професійного зростання фахівця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectетикаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectсвітоглядні наукиuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectсвітоглядне знанняuk_UA
dc.subjectморальuk_UA
dc.subjectморальна відповідальністьuk_UA
dc.title«Знати – це усвідомлювати, що ви нічого не знаєте», або моделі викладання етики у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу