Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTsyntar, Natalia
dc.date.accessioned2023-12-04T15:00:36Z
dc.date.available2023-12-04T15:00:36Z
dc.date.issued2023-10-03
dc.identifier.isbn978-9934-26-348-4
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8549
dc.description.abstractЕмоції різних часів мають багато специфічного, передовсім деякі емоції було «втрачено», себто їх більше не існує. Об’єкти емоцій з плином часу теж змінюються. Емотиви як сигнали емотивного тексту, тобто емотиви-стимули та емотиви-реакції, в творах АЖ ХІХ ст. утворюють здебільшого модель, коли висловлювання-стимул є позитивним й у відповідь очікується висловлювання-реакція теж позитивна: Се → Р+. Але для творів АЧ ХІХ ст. притаманна інша модель емотивних сигналів: Се → Р+̸ Р̶ , тобто не завжди важливо для АЧ отримати позитивну реакцію на своє висловлювання. Знання про гендерні закономірності реалізації емотивності художнього твору необхідні для глибшого осмислення та інтерпретації художноьо-ідейного задуму твору.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInternational Scientific Conference Philological sciences and translation studies: European potential : Conference Proceedings (September 6–7, 2023. Wloclawek, the Republic of Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishinguk_UA
dc.subjectemotivity, repetitions, positive emotions, negative emotions, ambivalent emotions.uk_UA
dc.titleComparison of gender peculiarities of emotivity realisation in English literary works of the XIX and XXI c.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу