Search
Now showing items 1-10 of 12
Проблема обдарованості дітей з особливими освітніми потребами
(2021)
The article is devoted to the problem of gifted children with
special educational needs, which often goes unnoticed due to developmental
disabilities. A theoretical analysis of the research problem is carried out, ...
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(НАІР, 2021)
У статті розглянуто особливості організації інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти.
"Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога
(2021)
У статті розглянуто технологію інклюзивного навчання у початковій школі в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога.
Використання елементів методики М. Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО.
(Primedia E-launch LLC, 2021-03)
Стаття присвячена теоретичному аналізу використання елементів методики М. Монтессорі при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Науковці визначають сутність поняття інклюзії, дітей з особливими освітніми потребами, ...
Навчальна дисципліна «Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах» в системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів»"
(2022)
У світі відбуваються докорінні зміни у розумінні та забезпеченні якісної освіти для
дітей з особливими потребами. Забезпечення повноцінного соціально-психологічного
супроводу усіх учасників освітнього процесу, організація ...
ТРЕНІНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ: ДОСВІД ТА УСПІХИ
(2022)
Актуальність дослідження пояснюється відчутною професійною неготовністю, психологічною
невпевненістю майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, що й створює
вагому психологічну перешкоду на шляху ...
Особливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класу
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022)
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов’язана з активним упровадженням надання якісної інклюзивної освіти в закладах освіти. Школа зобов’язується надати кожному здобувачу освіти всі необхідні послуги для ...
Професійна освіта дорослих для розмаїтого інклюзивного суспільства в Україні: Project Conсept
(2022)
У статті викладено концепцію науково-дослідного та практико орієнтованого проєкту "Професійна освіта дорослих для розмаїтого інклюзивного суспільства в Україні" із зазначенням його мети, завдань та прогнозованих (очікуваних) ...
Формування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учіння
(2023)
Формування мотивації у школярів з ООП до освітнього
процесу в умовах інклюзивного навчання – є однією з провідних
віх сучасної системи освіти України та європейських країн. Тому
важливо кожному вчителеві знайти та ...
Сучасний стан та проблеми організації інклюзивної освіти в умовах початкової школи: український досвід
(2023)
Складність сучасного буття українського суспільства, неоднозначність розвитку державно-політичних інституцій, непрогнозовані й ситуативні економічні процеси, постійна особиста, психологічна, ...