Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСлухенська, Руслана
dc.contributor.authorIvanushko, Yana
dc.contributor.authorМурадханян, Ірина
dc.date.accessioned2024-01-18T11:50:54Z
dc.date.available2024-01-18T11:50:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСлухенська В.С., Іванушко Я.Г., Мурадханян І.С. Аналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід). Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога». 2019. № 4(187). С. 38-42uk_UA
dc.identifier.issn2522-9729 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8871
dc.description.abstractПроаналізовано педагогічні шляхи формування творчого потенціалу майбутніх лікарів, охарактеризовано деталі експерименту щодо діагностування рівня сформованості майбутніх лікарів. Доведено, що творчий потенціал майбутнього лікаря є інтегратив- ною якістю, яка відбивається за мірою можливостей актуалізації сутнісних творчих сил особистості в реальній перетворювальної практиці. Дослідження спрямовано на аналіз формування творчого потенціалу у майбутніх лікарів, на висвітлення результатів прове- дення формувального етапу педагогічного експерименту з формування творчого потенціалу майбутніх лікарів у процесі навчання в медичному закладі вищої освіти.uk_UA
dc.description.sponsorshipіноземних мов для гуманітарних факультетівuk_UA
dc.publisherЕлектронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога»uk_UA
dc.subjectсформованістьuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.titleАналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу