Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМолдован, Андрій Дмитрович
dc.date.accessioned2021-09-30T19:26:48Z
dc.date.available2021-09-30T19:26:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other378:37.011.3-051:796]:005.34251:796]:005.342
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/893
dc.description.abstractУ статті аналізуються наукові підходи дослідників до визначення ключових понять «підприємництво», «підприємницька діяльність», «підприємливість», «підприємницька компетентність» і робиться спроба їх уточнення із урахуванням специфічних особливостей галузі фізичної культури і спорту. Стверджується, що рівень професійної придатності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту забезпечується наявністю цілісності загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, спортивного і життєвого досвіду, здатності ризикувати задля подолання труднощів, спроможності знаходити оптимальні способи розв’язання проблем, котрі виникають під час виконання різних видів фахової праці. Ознайомлення з освітніми стандартами, освітньо-професійними програмами і навчально-методичними комплексами дисциплін професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі фізичної культури і спорту свідчить про недостатню дієвість навчально-методичного супроводу формування ключових навичок ХХІ століття і розвитку підприємницької компетентності. Підприємництво в галузі фізичної культури і спорту, за результатами аналізу наукових джерел, представлені автором, з одного боку, у соціальному плані, як конкретна сфера життя суспільства, що охоплює фізкультурно-оздоровчу, навчальнотренувальну, змагальну та інші види діяльності, а з іншого, – як діяльність, що їх забезпечує (фінансування, право, управління, розвиток матеріально-технічної бази комунікація, науково-дослідна робота, підготовка і перепідготовка кадрів). З економічної точки зору – як галузь невиробничої сфери, вид суспільно-корисної роботи, спрямованої на надання певного виду послуг. Зважаючи на це, актуалізується питання про підготовку фахівців в галузі спорту до підприємницької діяльності, зокрема, розвитку у студентів підприємницької компетентності. Відтак робиться висновок, що професійна компетентність і підприємницька компетентність фахівців у галузі фізичної культури і спорту забезпечує досягнення ними успіхів; постає як здатність до реалізації набутих знань, вмінь і навичок, накопичення досвіду у професійній і підприємницькій діяльності; уміння обирати засоби й способи підприємницької діяльності, адекватні конкретним обставинам місця й часуuk_UA
dc.publisherScienceRise: Педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectпідприємництво, підприємницька діяльність, підприємливість, професійна компетентність, підприємницька компетентність, галузь фізичної культури і спортуuk_UA
dc.titleПІДПРИЄМНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ: ЗМІСТ ТА СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу