Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПівень, Іван Олегович
dc.date.accessioned2024-02-14T10:05:49Z
dc.date.available2024-02-14T10:05:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПівень І. (2023). Міжнародно-туристичне позиціонування Карпатського регіону України. Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9153
dc.description.abstractМагістерське дослідження присвячене теоретико-методологічним аспектам міжнародно-туристичного позиціонування Карпатського регіону України. У розділі 1 розглядається поняття регіонального туристичного брендингу та його роль у формуванні міжнародного іміджу регіону. Розділ 2 присвячений ресурсно-інфраструктурній базі та потенціалу туристично-рекреаційних ресурсів Карпат, а також аналізу туристичних потоків. У розділі 3 розглядаються фактори формування міжнародно-туристичного іміджу, включаючи технологічні аспекти. Розділ 4 аналізує участь Карпатського регіону в міжрегіональній та міжнародно-туристичній співпраці. Дослідження спрямоване на розкриття можливостей підвищення міжнародної привабливості Карпат як туристичної дестинації.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectМіжнародно-туристичне позиціонування, Карпатський регіон України, Туристичний брендинг, Ресурсно-інфраструктурна база, Міжнародна туристична співпраця.uk_UA
dc.titleМіжнародно-туристичне позиціонування Карпатського регіону України.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу