Попит на туристичні послуги в умовах військового стану, цільова аудиторія туристичних підприємств.
Abstract
У першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичні основи дослідження попиту на туристичні послуги в період війни, охарактеризовано види туристичних послуг та наведено методи дослідження попиту та цільових аудиторій туристичних послуг під час воєнного стану, які використовуються у процесі дослідження попиту на туристичні послуги в умовах військового стану, та визначення цільової аудиторії туристичних підприємств.
В другому розділі за допомогою статистичних та логічних методів аналізу з використанням інформаційних ресурсів, наукової, спеціалізованої літератури та методу анкетування проведене маркетингове дослідження та здійснений аналіз та визначення цільової аудиторії туристичних підприємств в умовах військового стану.
У третьому розділі кваліфікаційної роботи окреслені перспективи та можливості розвитку туристичних послуг на ринку України в умовах військового стану. Охарактеризовано екскурсійні послуги під час війни, подана інформація щодо дозволів та обмежень відпочинку, які діють під час воєнного стану. Розглянуто пропозиції відпочинку на морі та послуги страхування.