Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШахматов, Євгеній Романович
dc.date.accessioned2024-02-14T12:07:25Z
dc.date.available2024-02-14T12:07:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШахматов Є. (2023). Створення власної мережі туристично-інформаційних кав’ярень та бренду на прикладі м. Чернівці. Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9174
dc.description.abstractТема розвитку туристичної індустрії на західній Україні, на даний момент, є крайнє актуальною через підвищений попит як закордонних туристів так і відчизняних туристів. В роботі досліджено сутність та значення понять «інформаційні центри» та «кав’ярня», розглянуто інформаційно-туристичну оснащеність туристичних місць закордоном, власну ініціативу та вирішення проблем, які були порушені під час роботи, концепт власного бренду, назву та логотип.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectтуристично-інформаційний центр, кав’ярня, розвиток туризму, бренд, логотип, неймінг, назва бізнесу, закордонна ініціатива.uk_UA
dc.titleСтворення власної мережі туристично-інформаційних кав’ярень та бренду на прикладі м. Чернівціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу