Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМардар, Марина Андріївна
dc.date.accessioned2024-02-15T08:16:12Z
dc.date.available2024-02-15T08:16:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМардар М. (2022). Роль та значення інтернету для розвитку туристичного бізнесу. Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9184
dc.description.abstractАктивне використання Інтернет-технологій стає одним із головних завдань сучасного туризму. Створення глобальної комп’ютерної системи бронювання транспорту та розміщення, екскурсійного обслуговування, інформації про будь-який тур, маршрут, наявність рейсів – усі ці питання актуальні для організації діяльності туристичного бізнесу. Туристичні компанії не можуть працювати без Інтернету. Він використовується майже для кожної частини їхнього бізнесу, від залучення нових клієнтів до маркетингу та спілкування. Створення туристичних продуктів є одним з останніх кроків у створенні кінцевого продукту. Інтернет поступово займає дедалі важливішу частину туристичного сектора. Туристичні агентства, оператори, мережі готелів та інші компанії приєднуються до мережі та пропонують можливості онлайн-бронювання. У свою чергу, все більше мандрівників будуть не тільки шукати тут інформацію про готелі та курорти, а й самостійно бронювати всі необхідні послуги.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectінтернет, туристичний бізнес, просування туристичного продукту, туристичний ринок.uk_UA
dc.titleРоль та значення інтернету для розвитку туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу