Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.contributor.authorКоропатніцька, Тетяна
dc.date.accessioned2021-11-10T18:02:17Z
dc.date.available2021-11-10T18:02:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКолісниченко Т. В., Коропатніцька Т. П. Метахтон TOURISM: фреймова модель. Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». С. 159-164. DOI https://doi.org/10.32838/2710-4656/2021.3-1/27uk_UA
dc.identifier.issn2710-4656
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/982
dc.description.abstractАктуальність наших пошуків зумовлена аналізом концептуального наповнення туристич- ного рекламного дискурсу англійської мови, в якому метахтон TOURISM виступає значущим концептуальним елементом. Мета дослідження вбачається в конструюванні поняттєвої складової частини метахтону TOURISM на основі семантики лінгвальних мереж. Для аналізу нами брались до уваги лише неметафоричні номінації метахтону TOURISM, тематичне впорядкування яких дозволяє згрупувати їх на основі базисних пропозиційних схем (предметної, акціональної, посесивної, таксономічної, компаративної) під час побудови кон- цептуального набору й представленні фреймової моделі досліджуваного метаконцепту. Для аналізу виокремлено загалом 552 номінації іменника tourism у системі англійської мови. Пред- метний фрейм структурує кількісні, квалітативні, буттєві, локативні й темпоральні ознаки аналізованого концепту. Акціональний фрейм є узагальненням функціональних характерис- тик метахтону. Компаративний фрейм спрямований на співвіднесення досліджуваного кон- цепту з іншим об’єктом на основі аналогії чи подібності. Посесивний фрейм поєднує схеми, спрямовані на демонстрацію зв’язків. Таксономічний – охоплює спектр ролей, які «виконує» досліджуваний концепт. Інтенціонал метаконцепту TOURISM у сучасному світі у свідомості англомовного спо- живача містить не тільки поняття переміщення, але і явища, яке корегує ситуацію в кра- їні, спосіб доходу або схему змін. Імплікаціонал метаконцепту TOURISM представлений сильними семантичними значеннями як «туризм виконує роль», «туризм здійснює та зазнає впливу», медіальними – «туризм може приймати різноманітні форми», «виступати части- ною або бути цілим», «туризм може порівнюватись із чимось» і слабкими – «туризм відбу- вається в різний час», «туризм є схемою змін», «виступати спільною справою» або «туризм є способом доходу».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет ім. В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.subjectномінація, фрейм, концепт, метахтон, неметафоричні номінаціїuk_UA
dc.titleМЕТАХТОН TOURISM: ФРЕЙМОВА МОДЕЛЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу