Show simple item record

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.date.accessioned2021-11-10T18:41:18Z
dc.date.available2021-11-10T18:41:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationhttps://anglistika.dp.ua/index.php/AA/article/view/272uk_UA
dc.identifier.issn2313-500Х
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/984
dc.description.abstractДане дослідження виконано у рамках когнітивної лінгвістики, мета якого поля- гає у визначенні реалізації інтенції адресанта у сучасному англомовному туристично- му рекламному дискурсі. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вивчення когнітивних вимірів адресантно-адресатної взаємодії у дискурсі, для чого використано парадигму методів дослідження, які сприяли комплексному опису інтенції адресанта в англомовному туристичному рекламному дискурсі. Об’єкт аналізу – сучасний туристичний рекламний дискурс англійської мови. Пред- мет дослідження – когнітивні та психолінгвістичні ресурси сучасного англомовного ту- ристичного рекламного дискурсу. В адресантно-адресатних відносинах у туристичному рекламному дискурсі адресант кодує смисл, націлений на певного адресата, завдання якого полягає у декодуванні смислу та прийнятті або відхиленні інтенцій адресанта, які передаються у повідомленні. Адресант, створюючи текст у відриві від адресата, бере до уваги ідеалізоване по- няття про рекламований об’єкт задля ефективного впливу на адресата. Залежно від на- міру адресанта функціональні властивості кожного із зазначених типів варіюються. У процесі аналізу встановлено, що інтенція адресанта виступає когнітивним кон- структом при здійсненні впливу на адресата. Адресант у туристичному рекламному дис- курсі виступає комунікативним лідером. А його інтенція полягає у використанні техно- логій, які впливають на вибір адресата; у мотивації клієнта до «купівлі» пропонованих туристичних послуг; у реалізації комунікативних стратегій, спрямованих на маніпуля- тивний вплив користувачів туристичних послуг, що спонукатиме їх також у подальшо- му залишати свій позитивний відгук про якість послуг туристичної фірми. Рекламні тексти сфери туризму є мотивованими, цілісними, змістовно-смислови- ми та емоційно забарвленими. Отже, вони є комплексною комунікативною єдністю, яка включає інформаційну, оцінну та спонукальні функції. Туристичний рекламний дис- курс – адресато-орієнтований дискурс, в якому здійснюється когнітивний, афективний, сугестивний та конотативний впливи на потенційного туриста.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет імені Олеся Гончараuk_UA
dc.subjectінтенція, інтенціональність, адресант, адресат, туристичний рекламний дискурсuk_UA
dc.titleІнтенції адресанта у туристичному рекламному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record