Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКульбабська, Олена Валентинівна
dc.date.accessioned2024-04-04T10:18:06Z
dc.date.available2024-04-04T10:18:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКульбабська О. В. Методичний потенціал прийому етимологізації синтаксичних термінопонять у виформуванні лінгвістичного мислення філологів-бакалаврів. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21–22 лютого 2024 р.). Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 187–189.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811. 161.2 (076.6)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9884
dc.description.abstractУ центрі наукового опису перебуває синтаксичний термін як репрезентант інформації про зміст поняття, його посутні ознаки. Обґрунтовано доцільність виокремлення трьох компонентів готовності студентів до роботи із синтаксичною термінологією: мотиваційний, інтелектуальний та операційний. Під час практичних занять запропоновано використання завдань «Лексикографічний паспорт терміна», «Діалог цитат», «Синтаксичний словник-мінімум».uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра сучасної української мовиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectсинтаксис, синтаксична компетентність, історіографія, етимологізація, термінопоняття, лексикографія, ЗВО, інтерактивні методи і прийоми.uk_UA
dc.titleМетодичний потенціал прийому етимологізації синтаксичних термінопонять у виформуванні лінгвістичного мислення філологів-бакалаврівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу