Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2024-04-04T10:20:07Z
dc.date.available2024-04-04T10:20:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКульбабська О.В. (2024). Методичний потенціал прийому етимологізації синтаксичних термінопонять у виформуванні лінгвістичного мислення філологів-бакалаврів. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2024 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 187-189.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9885
dc.description.abstractУ центрі наукового опису перебуває синтаксичний термін як репрезентант інформації про зміст поняття, його посутні ознаки. Обґрунтовано доцільність виокремлення трьох компонентів готовності студентів до роботи із синтаксичною термінологією: мотиваційний, інтелектуальний та операційний. Під час практичних занять запропоновано використання завдань «Лексикографічний паспорт терміна», «Діалог цитат», «Синтаксичний словник-мінімум»uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectсинтаксис, синтаксична компетентність, історіографія, етимологізація, термінопоняття, лексикографія, ЗВО, інтерактивні методи і прийоми.uk_UA
dc.titleМетодичний потенціал прийому етимологізації синтаксичних термінопонять у виформуванні лінгвістичного мислення філологів-бакалаврівuk_UA
dc.title.alternativeThe methodological potential of adopting the etymology of syntactic terms in shaping the linguistic thinking of undergraduate philologistsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу