Бакалаврські роботи
Перегляд по
Бакалаврські роботи студентів факультету математики та інформатики
Останні додані
-
Створення 2D гри
(2024-06-30)У даній роботі розглядається процес створення 2D гри в середовищі Unity з використанням мови програмування C#. Описані основні етапи розробки, включаючи створення та обробку графіки у Photoshop. Обговорюються технічні ... -
Розробка веб-сайту для бронювання спортзалів з використанням ASP.NET
(2024-06-30)У кваліфікаційній роботі описані етапи створення веб-сайту для бронювання спортивних залів, зокрема з організації спортивних ігор (волейбол, футбол та інші), за допомогою фреймворку ASP.NET MVC та мови програмування C#. У ... -
Розробка адміністративної частини з використанням зовнішнього WebAPI для створення розкладу
(2024-06-30)У роботі досліджено важливість наявності панелі адміністратора, для ефективного управління розкладом занять. Детально описано основні функції, які вона має забезпечувати, а саме: редагування, видалення, додавання розкладу, ... -
Порівняння ARIMA та LSTM моделей часових рядів
(2024-06-30)Дана кваліфікаційна робота присвячена порівнянню моделі авторегресії інтегрованого ковзного середнього (ARIMA) та моделі довгострокової короткочасної пам’яті (LSTM) для різних часових рядів. У рамках написання роботи, ... -
Створення системи для проходження навчальних тестів з використанням телеграм-бота
(2024-06-30)У кваліфікаційній роботі описані етапи створення системи для проходження тестів, зокрема з підготовки до співбесіди на здобуття IT-професії, за допомогою мови програмування Python, убудованої бібліотеки Telebot та створення ... -
Розробка онлайн гри “Шахи” з використанням фреймоворку Spring
(2024-06-30)Кваліфікаційна робота спрямована на вивчення та практичне застосування фреймворку Spring для розробки Веб застосунку для створення гри “Шахи”. В роботі реалізовано створення бази даних із користувачами, взаємодію бази даних ... -
Цифрова трансформація університету
(2024-06-30)У роботі розглянуто проблеми з якими стикаються учасники навчального процесу під час дистанційної форми навчання, наявні рішення, якими ті користуються задля отримання знань. Розглянуто стан цифрової трансформації України, ... -
Застосування нелінійної регресії для дослідження модельних прикладів у середовищі R
(2023-06-30)У кваліфікаційній роботі розглянуто основні концепції нелінійної регресії, ілюстровані різними прикладами. Самостійною частиною є реалізація модельних прикладів у середовищі R. -
Використання методів шифрування для передачі текстової інформації засобами .NET, використовуючи мультимедіа
(2023-06-30)Метою даної роботи є визначення додаткових шляхів безпечного зберігання інформації для подальшого її транспортування. Розроблене програмне забезпечення дає змогу додатково посилити можливості захисту передачі конфіденційної ... -
Дослідження моделей класифікації у середовищі R
(2023-06-30)У даній кваліфікаційній роботі проведено порівняння алгоритмів класифікації даних, які є представниками алгоритмів машинного навчання з учителем, на основі акуратності отриманих моделей. Побудову моделей класифікації ... -
Порівняння алгоритмів кластеризації даних
(2023-06-30)даній роботі розглянуто порівняння алгоритмів кластеризації даних: K-Means, Hierarchical Agglomerative Clustering (HAC), Density-Based Spatial Clustering of Applications with Noise (DBSCAN), Expectation–Maximization ... -
Розробка шаблону сайту засобами FlexBox, CSS Grid та їх порівняльна характеристика
(2023-06-30)Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та побудові шаблонів сайту засобами CSS Grid та FlexBox. У цій кваліфікаційній роботі були розглянуті такі основні положення: принципи роботи CSS Grid, FlexBox, основи ... -
Управління розробкою та ризиками проєкту для людей із особливими потребами
(2023-06-30)Дана робота присвячена процесу організації управління розробкою та ризиками в проєкті для людей із особливими потребами. Було досліджено ризики для проєкту, що пов’язаний із розробкою програмного забезпечення для Буковинського ... -
3D візуалізація архітектурних об’єктів на базі рушія Unreal Engine 5
(2023-06-30)У кваліфікаційній роботі описані етапи створення 3D візуалізації на базі рушія Unreal Engine 5 з використанням Lumen, Nanite Virtualized Geometry, Ray tracing та RealityCapture.