Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2024-04-25T08:19:27Z
dc.date.available2024-04-25T08:19:27Z
dc.date.issued2023-04
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9930
dc.description.abstractАвтори статті “Фізичне виховання із використання спеціального обладнання як засіб реалізації результативного інклюзивного середовища сучасного закладу освіти” Н. Гнесь, Курнишев Ю., Циба Ю., Цибанюк О. проаналізували потребу використання спеціального обладнання у процесі фізичного виховання як з дітьми з особливими потребами, так і з дітьми з унормованим розвитком. Дослідники окреслили таке урізноманітнення як засіб реалізації сучасного та результативного розвиваючого інклюзивного середовища. Важливо, що в зміст запропоновані фізичні вправи із “стандартним” фізкультурним обладнанням (обручами, картонними коробками тунелями тощо), що не тільки стали алгоритмом опанування “Сквізеру”, а й дозволять фахівцям сфери фізичної культури і спорту урізноманітнити заняття фізичною активністю, вирішити проблеми тактильно-кінестетичного комфорту та гіпо/гіпер чутливості. В статті зроблено висновок про необхідність використання таких спеціалізованих тренажерів, як засіб корекційної роботи із дітьми з особливими освітніми потребами, так і з всіма вихованцями закладів освіти в сучасній Україніuk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університету.uk_UA
dc.titleФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ІЗ ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу