ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’ЯБЕРЕЖЕННЯ В ПЕДАГОГІЦІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
View/ Open
Date
2024Author
Вербець, Владислав
Балух, Микола
Бигар, Ганна
Metadata
Show full item recordAbstract
У роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження
в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження
другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в
освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління.
Здійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої
половини ХІХ – початок ХХ століття.
Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і
незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово
опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.
Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що
відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі
знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно
практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей
випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана
свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження
молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття
спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини.